Sahte Numaradan SMS Atma veya Arama Karşı Tarafı İşletmek

 Arkadaşlar öncelik ile hepinize merhaba bedava bir şekilde sahte numaradan arama yapma veya sms atmak için uygulamalar mevcut ama çoğu belirli bi süreden sonra paraya bağlıyo bu uygulamada öyle ama bunda kredi sistemi var ücretsiz yapmak için araştırdım ve bu uygulamayı seçtim memun kaldım ben sizede önermek istedim


İlk önce Google Playden TalkU isimli uygulamayı indirelim. AppStorede de var bildiğim kadarıyla

indirdikten sonra uygulamayı açalım ara yüzü gayet iyi bir uygulama

uygulamayı indirdiğimiz zaman bize 15.00 kredi veriyor. gayet iyi

1 dakika konuşma 8.25 kredi 1 sms ise 2.75 kredi 

tabiki numara almak da var işin içinde ek 45 kredi toplayarak önce 1 numara almamız lazım
60 krediye 1 numara veriyorlar

 sonra yeniden kredi toplayarak o numara üzerinden sms veya arama yapabiliriz 
tabiki numarayı sınırsız vermiyolar aldığımız numara sadece 1 aylık 

tekrar kullana bilmek için 60 kredi vermeliyiz yani 1 aylık numara 60 kredi yani 

ek olarak numrayı istediğimiz gibi sms onaylara kullana biliriz bunuda söylemeden geçmeyelim sms onay hakkında da bir makale gelecek yakında

iyi kullanımlar aklınıza takılan şeyleri lütfen yorumlarda belirtmeyi unutmayınız!!  



Popüler Yayınlar